25 Ağustos 2009 Salı

Yorgunum...

Ruh halimi tarif etmek gerekirse tek kelime yeterli bugünlerde...Yorgun...Bedenim de yorgun ruhum da...Koşup gidesim uzaklara kaçasım var ama ne mümkün bacaklarım titriyor ellerim uyuşuyor...Ruhumun yükü ağır zaten...Hasret!Düne hasret geleceğe hasret sevgilime hasret dostlarıma hasret hep hasret...Gözyaşlarım hemen köşede pusuda fırsat buldukları anda akıp özgürlüklerine kavuşmak için...Hep sarıya çalıyor tenim sanki sonbahara hazırlanıyorum sararıyorum yapraklar gibi...Ben beni bırakıp gitmişim çok ama çok uzaklarda yüreğim belki de bundan bugünlerde göğsümdeki sızının sebebi...Kimi istesem yanıma hep uzaklarda...Kimi başka iklimlerde kimi aynı ülkede ucra bir köşede...

Neden bilmem yorgunum bu genç yaşımda...Bugünlerde sevimsiz somurtganım...Beni güldürebilen bana neşe verebilen hasret çektiklerimin yükünü azıcık hafifleten minik bir el sadece...O geldiğinden beri hergün onu da özler oldum akşamları onu görmek için iple çeker oldum...Keşke hasret duyduğum herkese bu akşam eve gidince kavuşabilsem...Keşke doya doya sarılıp kokularını içime çekebilsem...Keşke yaşlarımı burada özgür bırakmaktansa onların omuzlarında bırakabilsem...
İhtiyacım var...Sizlere her zamankinden çok dostlarım ve sevgilim...İstanbul,ankara,edirne,amerika ...Niye herkes çok uzaklarda:(
Özledim çokça özledim sizleri...Sizlerle yaşanılan ve yaşanacak olan günleri...
Hepinizi ayrı ayrı çok ama çok seviyorum...
İyi canımsınız iyi ki hayatımın en kıymetli parçalarısınız...
İYİ Kİ VARSINIZ VE VAR OLACAKSINIZ...

9 yorum:

keLemek dedi ki...

yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz
gelicem
cicegim biliyorsun..
azicik sonra
kalbim ise hep yaninda
piti piti.
bak simdi burkuk sen boylesin ya

:(

svl dedi ki...

canım bak bana diyorsun gül diye sana böyle somurtmak hiç yakışmıyor.Öpüyorum seni istanbuldaki dostun he?

Adsız dedi ki...

kelebeğim;arada oluyor böyle biliyorsun geçicek...Biliyorum bilmem mi az kaldı az...Önce sen geleceksin sonra sevgili :) Çok kocaman seviyorum seni

Seval;tamam somurtmuyorum canım gülüyorum senin için...Evet istanbulda çok yakın bir dostum var ama artık bir de blog sırdaşım da var :) Peşini bırakmadığım peşimi bırakmayan...Sevgilerle canım ben de öpüyorum kocaman...

nehircce dedi ki...

Canım Allah kavuştursun tekrar tekrar .Böyle zaman zaman olur bu ruh halleri,ama geçecek bu hasretleri bile özleyeceksin.sevgiler

annesiningülü dedi ki...

üzme kendini, bak her akşam sana küçük bir el uzanıyor.

Adsız dedi ki...

nehircce;amin amin...Evet arada oluyor ama hasretleri özlemem sanırım...Sevdiklerimle kavuşmak bu hasretleri unutmak istiyorum...Sevgilerle...

bahar ve kızısı yağmur;ah o el olmasa naparım bilmiyorum her akşam gidip onu izlemek bile yetiyor bana...Sevgilerle...

SiL BaştaN dedi ki...

Niye, neden, niçin ? Ben yokmuyum yanında... Az da olsa tad vermiyormuyum sana da böyle yazdın bakem. Bende bir an yalnız hissettim bak kendimi. Kuzu var her daim yanında, kavuşacaksın en kısa zaman da sevdiklerine...

Sana Ayten Alpman'ın bir şarkı sözünü yazıyorum cicim...

" Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan
Eskiden korkardım yalnızlıktan
Korkmam artık ben varım. "

Sevgilerimle kocaman öpüyorum güzel gözlerinden...

Adsız dedi ki...

üzme kendını arkadaşım...bır gun oyle bır gun boyle gecıcek bu gunler...bugunlerını gulumseyerek hatırlayacaksın...dolunay ablam dedıydı dersın :)

Adsız dedi ki...

silbaştan;ablacım sen de olmasan hep bunalım olurdum sanırım şimdi en azından arada oluyor ve geçiyor...Özlenenler de gelse harika olacak herşey...Seviyorum seni çokça...İyi ki varsın...

Dolunay;inşallah o günler gelir biran önce...Dolunay ablam demişti derim...Tüm özleyenler kavuşsun inşallah...Sevgilerle...