15 Ağustos 2009 Cumartesi

Hoşgeldin...

Biliyorum beni takip edenler de meraktalar benimle birlikte...Evet dünyaya geldi kuzumuz... Büyük gün 14.08.09 :)
Elif Zümramız gözlerini açtı dünyamıza...
O da iyi gülüm(yengem) de...Hepsinin sağlığı da keyfi de yerinde allaha şükür...Şimdi hastanedeler tabi kuzu evine yarın gelecek inşallah...Çok minik çok... Çok küçük çok...

Hoşgeldin dünyamıza kuzum
Minicik ellerinle yumuk yumuk gözlerinle iyi ki doğdun yavrum
Seni çok ama çok seviyor halacığın...
Ve şimdiden özledi...



Sevgilerle...

17 yorum:

svl dedi ki...

Canım ne mutlu sana genc yasta hala oldunyaa nasıl bişeydir şimdi o gıdısı mis gibi kokar taptazecik sıcacık fırından yeni cıkmış etmek gibi.eve gelince onu benım adıma kokla olurmu ....

svl dedi ki...

Tabi allah analı babalı büyütsün...
:D canımcım öptüm seni

Adsız dedi ki...

sevalcim evet aynen tarif ettiğin gibi...Merak etme bol bol koklarım senin için de kendim içinde :)
Bu ikinci hala oluşum ilk hala olduğumda lise sondaydım (:
Kocaman öpüyorum seni canımcım...
Aminnnn allahım tüm bebekleri analı babalı büyütsün...
sevgilerle

Adsız dedi ki...

tebrık ederım hala oldun demek.Allah analı babalı buyutsun.elıf ısmını cok severım.zumra da degısıkmıs.

fatma dedi ki...

gözün aydın ALLAHIM analı babalı büyütsüt hayatı boyunca mutlu olsun hayırlı bir insan olsun o şimdi mis gibi kokar ALLAHIM sanada nasip etsin

♥ .* ღ .*ѕιуαн кєℓєвєк ♥ . ღ .* ♥ dedi ki...

canım hayırlı uğrurlu,analı babalı büyüsün..Allah bahtını güzel yazsın bebeğinizin ben anne oldum ama henüz hala ve teyze olamadım allah bizede nasip etsin tekrar gözünüz aydın..

Bilun ŞEN dedi ki...

Ayy süper, mistir mis şimdi o, gerçi kocaman olsa da hep mis kokuyorlar :) Allah analı babalı büyütsün canım, sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Dolunay;amin canım sağol..Elifi ben de çok severim ama zümra da çok güzel değişik ama söylendikçe alışıyor insan...

Fatma;Aminnn...Koklamaya bile kıyamıyorum öyle küçük ki...Amin allahım tüm isteyenlere nasip etsin vakti gelince...

siyah kelebek;amin...O zaman allah size hala ve teyze olmayı nasip etsin :)Hala olmak çok güzel bir duygu...


Bilun Şen;amin...Evet mis kokulu ama çok minik kucağıma almaya kıyamıyorum incilir diye...Koklamaya kıyamıyorum...Allahım onu ve tüm bebeklerimizi korusun...

Hepinize sevgilerle...Yorumlarınız ve dualarınız için çok teşekkürler...

tuğçeadaş dedi ki...

hoşgelmiş bebeciiik. sağlıkla büyüsün inşallah...

Adsız dedi ki...

teşekkürler tuğçe ablacım...
Amin aminn tüm bebekler sağlıkla büyüsün...

MAVİ UMUT dedi ki...

Allah bağışlasın analı babalı sağlıkmı mutlu huzurlu bir hayat nasip etsin..

Adsız dedi ki...

ufuk çizgisi;amin çok teşekkürler güzel duanız için...

keLemek dedi ki...

bebisss hos geldin
sefalar getirdiiiiiin
opup koklamaya gelicem kosa kosa

nehircce dedi ki...

Hoşgelmiş,sefalar getirmiş Allah analı babalı büyütsün sağlıkla sevgiler :))

annesiningülü dedi ki...

gözünüz aydın :) adıyla yaşasın.
benim yerimede kokla o bebişi :)

SiL BaştaN dedi ki...

Sevdim sevdim sevdim ama doyamadım öldüm meraktan gittim kucakladım onu. Pembeler içindeydi kuzu.

Rabbim nazarlardan saklasın onu.

MAŞALLAH,SUBHANALLAH, BARİKALLAH...

Adsız dedi ki...

Kelebek;gel gel uça uça gel bekliyoruz:)

nehircce;teşekkürler aminn...Sevgiler..

bahar ve kızısı yağmur;tamam koklarım zaten doyamıyorum koklamaya...

ablacım;evet pembe kuzu :) kocaman maşallah ona...Yine gel bekleriz;)