12 Ağustos 2009 Çarşamba

Heyecan dolu günler...

Kuzum heyecanlı bu ara...Hissetiyorum titrek yüreği...Dünyaya gelmek için hazırlanıyor bu günlerde...Halası yani bendeniz ise organizasyon işlerine atıldım bu kız sayesinde (: Kapı süsleme beşik süsleme şeker keseleri hazırlama gibi girişimlerde gayet başarılı çalışmalar ortaya çıkardım...Allaha şükür bebeğimizin beşiği hazır oda kapısı evin kapısı süslü:) Şu an heyecanla onun da aramıza katılacağı günü bekliyoruz...Bugün hastaneye kontrol için gittiğimizde yeni doğmuş bir bebekle babasının kavuşma anını gördüm gözlerim dolu dolu oldu...Allahım hayırlısıyla kuzumuza kavuşmamızı nasip etsin...Dualarınızı eksik etmeyin...Kalbim çok hızlı çarpıyor bu aralar anlatılır gibi değil...Pek ilgilenemiyorum blogumla malum hala olmak kolay değil :) Hepinize gülücük dolu bir hafta diliyorum...Gel kuzum sağlıkla gel...Kim bilir belki yarın belki yarından da yakın...


Sevgiler...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

İnşallah size sağ salim kavuşur ve hayatınıza mutluluk katar kuzucuk:)

SiL BaştaN dedi ki...

HADİ BAKALIM " KİM BİLİR BELKİ YARIN, BELKİ YARINDAN DA YAKIN " Ayhhh bende heyecanlandım sabahtan beri, abinde oldu hep kulağım.

İnş. hayılısıyla ve sağlıklı bir şelikde kavuşacağız zümra bebeğe en kısa zaman da.

Gülümüzü de bir avaz da kurtaracak inş. rabbim.

Öpüyorum cicişimi ve ve hatta kuzuyu da kokluyorum şimdiden...

svl dedi ki...

Canım Allah sağlıklı bi bebek nasip etsin hersey sorunsuz bi çırpıda oluversin insallah.hani diyorum resim ceksen bizde görsek hı?

Tibetin annesi dedi ki...

Hadi bir avazda inşallah.
Çok güzel bir duygudur çocuğuna kavuşma anı... :)

annesiningülü dedi ki...

allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin halası :))
haberdar et bizi

Adsız dedi ki...

elvan;inşallah canım sağlıkla aramıza gelsin de o şimdiden bile mutluluk katıyor bize :)Sevgilerle...

Ablam;aminnn ablacım inşallah gülüm(yengem)hayırlısıyla sağlıkla dünyaya getirir zümramızı...Allahım onu da kuzumu da korusun...
Kocaman öpücükler...

svl;inşallah canım inşallah...Hayırlısıyla dünyaya gelsin de ben her an resimlerini çekicem onun :)Sevgiler canım...

Tibet'in annesi;amin inşallah inşallah...Bir anne gibi olmasa da hala olarak ilk yeğenim yakışıklımı annesinden sonra ilk benim kucağıma verdiler biliyorum o heyecanı...Allahım kuzuma da sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin...Sevgilerle...

Bahar ve kızısı yağmur;aminn güzel duanız için...Tabi haber veririm kutlama yapacağız inşallah hep beraber :))Sevgilerle...

keLemek dedi ki...

kelebek halasida onu buralarda bekliyor heyecanla
donuste opup koklamaya kosup gelicek (:

Adsız dedi ki...

oy oy kelebek halası hele bir dünyaya gelsin kuzu eminim seni çok sevecek :)
Herşey güzel olacak allahın izniyle hele o bir gelsin de ;)
Kocaman öpüyorum canım benim