29 Ağustos 2009 Cumartesi

Değişilik...

İşte tam da ihtiyacım olan şey bu...Değişiklik...Uğraşlarımda değişiklik...Yapılması gereken öyle çok şey var ki...Mesela ikinci bir üniversite...Neden olmasın diyorum bugünlerde...Kendimi biraz daha geliştirmek adına açıköğretimden halkla ilişkiler okumalıyım diyorum.Hem çalış hem oku :) Ayrıca temeli olsa da unutulmaya yüz tutmuş bir dil konusu var tabi...Bu konuda ne yapılacak düşünülmekte...İleri düzey ingilizcesi olan bir eş ihtimali söz konusu olunca acilen temel üstüne bi kaç kat çıkmak gerekiyor...Para biriktirmeliyim!!!Ayy bu harika bu ayakkabıya bayıldım a bu renk gömleğim yok diye diye elimizde en kocamanından bir SIFIR 0 bulunmakta...Şöyle bir baktım da eee gökyüzünün ömrü madem niyetin var bir ömür gökyüzünün olmaya o zaman nerede çeyiz nerede alınacaklar için para:) Ne çok şey varmış alınması gereken say say bitiremedik annişle...O zaman napmalıyız paracıkları biriktimeliyiz yememeliyiz:) İşte bugünlerde bir sürü şey var kafamda bakalım neler olacak ne kadarını başarabileceğim...

*Ayrıca söylemeden geçemiycem kelebeğimle konuştum bugün ferahladı azıcık içim...Özlemişim çokça ama çok çokça...Uzun uzun konuşunca hafifledi azıcık hasretin yükü...Seviyorum seni kebelekim benim...
*Günün en komik kodlamasına da değinmeden olmaz :D Nedir bu kodlama K kare :) Ne diye sormayın çok gizli çok...Kelebekim anladın sen onu anladın harika bir buluş oldu bence :)
Sevgilerle...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

anladımki öözlemlesin:)dilerim en kısa zmanda istediklerin gerçekleşir özleminde diner:)sevgiler

Adsız dedi ki...

asya selda;öncelikle bloguma hoşgeldiniz...Evet özlem doluyum çokça...Çok teşekkürler güzel dileğiniz için...Dilerim hepimizin istekleri gerçekleşir ve hepimiz özlediklerimize kavuşuruz...Sevgiler...

keLemek dedi ki...

Canimin ici
sen birde bana sor o rahatlamayi..
iyi ki varsin
diyim ozetlesin herseyi
varliginin anlamini...
ve evet
biz buluslarin insaniyiz..
you know..
K kare :D
canim cicegimmmm
benimmmmmmmm
cok is var cok
gonlunden her geceni yap
keske dememek icin..
seni cok seviyorum

svl dedi ki...

Canım yaa o kadar çok şey varki alınması gereken keşke o zamanlara ait listemi bulsaydımda sana gönderebilseydim.tırnak makasından kevgire ....ooooo
öpüldün canım iyi haftalar

Adsız dedi ki...

Kelebek;ben de seni çok seviyorum canım benim...Sen de iyi ki varsın...Beraber yaşayacağız o heyecanları yardımına ihtiyacım var kebelekim...Kocaman öpüldün

Svl;ah ne iyi olurdu :) ben yazdım i ara çok ayrıntıya girmeden 4 sayfa çıktı sonumuz hayır olsun :) Ne ara nasıl alınacaksa onca şey...Öpüyorum kocaman sana da iyi haftalar canım...

tuğçeadaş dedi ki...

Tuttum bu planları... ingilizce+ okul ok.
fakat, çeyiz alıcam diye evinizi gereksiz doldurmayın derim canım. Sonra hepsi çöp oluyo. Az buz, gerçekten ihtiyaç birkaç parçadan sonrası yavaş yavaş hallolur...

Adsız dedi ki...

öykününannesi; bakalım gerçekleştirebilecekmiyim tuğçe ablacım :) Çeyiz olayına gelince annem bugüne kadar çeyiz düzmedi bana çünkü zamanı gelince istediğin gibi alırız dedi haklıymış gün gün değişiyor herşey ben de en az ve kullanışlı şekilde çözmeyi planlıyorum çeyiz olayını bakalım kısmet...Şimdi mi alsam sonra mı ona da karar veremedim böyle bir karmaşık hallerdeyim :)Sevgilerle...

SiL BaştaN dedi ki...

K kare ben biliyomm ve evet söylüyorum.....saklı hiç bir şey kalmayacak artık burda....

K kare ne mi? aman canım ne olacak iki tane K harfi işte....

Korkuttum mu cicişim seni, doğrusu bu değilmiydi yoksa.... yok canım aynen böyle idi. ;)

Sevgimle öptüm :D

Adsız dedi ki...

aman allahım nasıl korktum anlatamam :) Lütfen ablacım bunlar çok gizli bilgiler kimse bilmemeli :)
Öptüm kocaman