5 Ağustos 2009 Çarşamba

Mimlendim 2 :)

Başlıkla da uyumlu oldu 2 kere mimlendim :) Hem de tesadüfen aynı mim (: Kelebeğim ve serracım mimlemişler beni...Mimi tanıtalım kısaca gerçi herkes biliyordur ama olsun...Bir şarkıcı seçip soruları onun şarkılarıyla cevaplıyorsunuz...Ben tartışmasız Sezen Aksu seçtim tabi :) Kelebeğimden kopya çektim sanmayın napalım zevkler aynı :) Neyse geçelim mime...Epey araştırma sonrasında bu cevapları verdim haydi bakalım :)

Pick your Artist:Sezen aksu
Male or female?:İzmir’in kızları
Describe yourself:Hükümsüz
How do you feel:Büklüm büklüm
Describe where you currently live:Arka Sokaklar(Karadenizle ilgili şarkı bulamadım :( napalım )
If you could go anywhere, where would you go:İstanbul İstanbul Olalı
Your favorite form of transportation:Minik Serçe
Your best friend is:Yol Arkadaşım
What's the weather like:Sonbahar
Favorite time of day:Şu saniye
If your life was a TV show, what would it be called:Dilimin Ucunda Kelimeler
What is life to you:Yalancı Dünya
Your fear:Son bakış
What is the best advice you have to give:Değer Mi?
Thought for the Day:Gülümse
How I would like to die:Ablam Aşktan Öldü(:
My soul's present condition:Küçüğüm
My motto:Aşktan Ne Haber :)


Gelelim en önemli kısma...
Sil Baştan hayır sakın beni deme diyosun ama mimleniyorsun :)
Sonra Merve yeni arkadaşlardan kendisi zaman geçirmiş olur kafası dağılır diye mimliyorum onu malum asker yolu bekleyenlerden olacak o da (:
Ve ve ve evet sensin Asabi şirine :)
Kolay gelsin arkadaşlar ...
Kandiliniz mübarek olsun...Tüm dualarınız kabul olsun (:

Sevgilerle...

10 yorum:

Merve dedi ki...

yapayım yapayım da kimi seçsem ki?? ;))

Adsız dedi ki...

Bilmem ki bilmem ki ;)
Zaten en zor kısmı o (:
Çok şarkısı olan birini seç o zaman sorulara cevap olabilecek şarkıları bulman daha kolay olur :))

Adsız dedi ki...

canımcım bana bır ugrasana.bende de mımın var:)

Adsız dedi ki...

hemen bakıyorum canım

keLemek dedi ki...

yerim seni...

Adsız dedi ki...

ye beni :))

SiL BaştaN dedi ki...

Bak şimdi ne yapacağım ben, bunları türkçeye çevireceksin bende elimden geldiğince yanıtlayacağım bakalım!!!! ama ama ne zaman en kısa zamanda...

Yüreğinden öptüm seni en güzelinden ...

Adsız dedi ki...

sen iste yeter ki hemen hallederiz ablacım ben yardımcı olurum sana ;)
Kocaman sevgiler :)

selin dedi ki...

ehehe
süpr yeerleştrmissin sarkıları ya.
;)

Adsız dedi ki...

teşekkürler elimden geleni yaptım :)