5 Ağustos 2009 Çarşamba

Cesaret Mimi (:

Dolunaycım mimlemiş beni yeni gördüm ...Onun cevaplarına katılarak kendimce bir şeyler eklemek istedim…Bunlar çıktı ortaya…Aslında yazılacak söylenecek çok şey var ama bunlarla yetineyim dedim (:

Cesaret sevmektir…Sonunda acı çekebileceğini,kaybedebileceğini bile bile sevmek…Cesaret etmese bir insan nasıl başka bir insanı sokabilir hayatına nasıl uyabilir onun doğrularına?
Yuva kurmaktır cesaret….Bir zamanlar sana yabancı olan birinin soyadını almaktır.Hayatını ona adamak “BEN” olmaktan çıkıp BİZ olmaktır…
Cesaret anne olmaktır… Küçücük bir bebeği dünyaya getirmek ve büyütebilmektir…
Cesaret dünyadaki tüm kötülüklere inat iyilik yapabilmek, tüm kötülere inat iyi kalabilmektir.
Cesaret ayakta durmaktır bence…Tüm engellere rağmen ayakta durmak güçlü olmaktır…
Cesaret bazen koşmamız için ayaklarımız bazen haykırmamız için dudaklarımız bazen yazmamız için parmaklarımız bazen tutunmamız için dalımızdır…
Cesaret zaman zaman yok olduğunu sandığımız,o olmadan hiçliğe yol aldığımız,bu yalan dünyada gerçek kalmamızı sağlayan sihirli asamızdır…
Cesaret ne olursa olsun doğruyu söyleyebilmektir.Yerine ve kişisine göre değil kendi doğrularına göre davranabilmektir…
Cesaret içindekileri dışına dökebilmektir…Cesaret bir insanın hatasını arkasından konuşmaktansa yüzüne diyebilmektir…
Cesaret özlemektir beklemektir…
Cesaret yaşamaktır bence de… Cesaretin varsa katlanabilirsin hayatın oyunlarına cesaretin varsa uyabilirsin kurallarına…
Cesaret hayattır.
Hep varolan bir yarışta yarışmaktır…
Bir bebeğin dünyaya gelmesi,ilk adımlarını atıp yürüyebilmesi
Ya da ölmek üzere olan bir hastanın ölüme inat kahkaha atabilmesidir...


Şimdi gelelim paslama kısmına :)Cesaret size göre ne?Yazın bakalım kızlar (:
Kelebek,Svl ve bir de Serra...Ve SEN evet biliyorum ben de yazmak istiyorum diyorsun o zaman haydi durma sen de yaz ;)


Sevgiler...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Cesaret ayakta durmaktır bence…Tüm engellere rağmen ayakta durmak güçlü olmaktır…...........budur ıste.

Adsız dedi ki...

Beğenmene sevindim...Sevgiler canım...

svl dedi ki...

Bu güzel yazıdan sonra seni kutluyorum canım çok güzel çokkk

Adsız dedi ki...

Beğenmene çok sevindim canım...Çok teşekkürler yorumun için...
sevgiler

SiL BaştaN dedi ki...

Canım cicişim; Sen derken ? hayır hayır ben daha diğer mim olayını yapamadım işlere gömüldüm.

Bu cesaret mimi yazının her satırına okurken EVET EVET EVET dedim durdum, tercümanım gibi oldun bana. Hele ki ilk başta da demişsin ya ayrılığı bilsen de sevmektir cesaret diye. Bunu en iyi yapanlardan biriyim sanırım...

Benim sloganım her şeye rağmen tebessümle bakabilmek yaşama, buda bir cesaret sanırım değil mi?

Sen hep benim yanımdasın ya buda bana apayrı bir cesaret veriyor ve o hazla kocaman öpüyorum seni....

Adsız dedi ki...

canım ablam benim ben hep yanında olacağım ömrüm yettiğince...Sen yüreğini ferah tut herşey güzel olacak gör bak ayrılık olmadan da sevip sevileceksin inşallah...
kocaman öptüm...

çınar dedi ki...

ne kadar güzel sözler bunlar, ne kadar doğru, ne kadar dürüst , inşallah zaman çabuk geçer ve kavuşursunuz biran önce

Adsız dedi ki...

Çınar;çok teşekkürler bu güzel yorumunuz ve duanız için...İnşallah çabuk geçer zaman...Sevgilerle...