21 Ağustos 2009 Cuma

Gel mart gel...

Canım hiçbir şey yapmak istemiyor...Daha doğrusu iş konusunda bir şey yapmak istemiyorum desem daha doğru olur...Kuzumu özledim gidip onu sevip koklamak istiyorum...Ya da aşkımın yanında olmak :( Ama işteyim neyse ki birazdan gideceğim eve abimlere uğrayıp kuzumu koklayacağım...Gece belki aşkım kamera açar azıcık görürüm onu...Napalım geçicek bu günler de ihtiyacım olan şey sabır...Şükürler olsun ki kuzum geldi onunla daha hızla geçecek zaman...O büyürken günlerde bitecek ve aşkım da gelecek...Biliyorum mart ayında bu yazılarıma bakıp vay bea bitti işte hasret diyeceğim...Gel mart gel gel gel...

12 yorum:

keLemek dedi ki...

ocagi cagirma sen
hic gelmiycem o olcak gorceksin gununu hih..

Adsız dedi ki...

akıllım ben martı çağırıyorum ocak sen anla :)
Mart gelmesi için ocak da gelmesi gerekiyo ya ben o yüzden düz hesap martı çağırıyorum...Ocak gelsin kelebeğimle sonra şubat sonra da mart :)
Yerim senin triplerini şeker kelebekim benim

keLemek dedi ki...

ihihihih
uzaktan da yaparim nazimi :D hic kacirmam

fatma dedi ki...

GELECEK GELECEK AZ KALDI SABIR HAYIRLI RAMAZANLAR

fatma dedi ki...

GELECEK GELECEK AZ KALDI SABIR HAYIRLI RAMAZANLAR

svl dedi ki...

:) süpersiniz yaa öperim ikinizide.
Canım benim gene yazını okudum içimi kasvet bastı yapma böyle işkence kendine görüceksin bak su gibi zaman bi bakmışsın gelmiş bile.Bak benim bi arkadasım var bu geçtiğimiz secimlerde eşi yakalandı asker kacagı olarak :D
apar topar askere aldılar 2 yasında cocukları var o daha hazıranda gelicek düşünsene kirada oturuyorlardı kız mecbur evini dagıtıp babasının evine sıgındı....

Adsız dedi ki...

kelebek;seni yersem görersin :)

Fatma;inşallah inşallah...Size de hayırlı ramazanlar...

Svl;arada yoğunlaşıyor hasret olayı elimde değil...Arkadaşın için üzüldüm sevgiliyken beklemek böylesine zorsa evliyken düşünemiyorum...Allahım kolaylık ve sabır versin mart ve haziran biran önce gelsin hım bi de ocak :)

Kurbiş dedi ki...

hayrlı ramazanlar.. martta gelck ocakda.)sabır

Adsız dedi ki...

sana da hayırlı ramazanlar canım
inşallah inşallah
sevgilerle

Adsız dedi ki...

ocakta gelsın martta :) özleyenler kavussun Allahım.Zamanında cok hasret cekmıs bırı olaraktan :)

Adsız dedi ki...

aminnn canım amin...Tüm özleyenler kavuşsun...Anlıyorsundur sen beni hasret çekeni hasret çeken anlar...Kocaman öpüyorum...

SiL BaştaN dedi ki...

Evet cicim gelecek az kaldı, ocak şubat mart bitti bile. Kuzucuku sev bol bol miss gibi kokla onu...

Öptüm cimcimem...