16 Ağustos 2009 Pazar

Eee bebeğim eee ee ee...

Elif zümramla el ele...Öyle küçük ki kayboldu ellerimde...
Yakışıklım ve kuzum göz göze...Öyle şekerler ki doyulmuyor seyredilmeye...
Kafa kafaya verdiler...Dilerim her zaman birbirlerine destek olur yardım ederler...

Ve uyuyan kuzu...Minicik elbisesi halasının hediyesi...



Ve en huzurlu fotoğraf...Yer annesinin omzu başrol oyuncusu halasının kuzusu...



Ve ve ve söyleyin bana hiç bu kadar küçük bu kadar şirin ayacıklar var mı etrafınızda:)


16 yorum:

keLemek dedi ki...

ben yerim
2sini birden yerim.
kuzucuk buyuyecek bile ben
gelene kadar
ayyy
canim benim yaaa...

svl dedi ki...

Günaydın canımmm.allahımm minicik kız buu
pembelerde ne yakışmış
:)...çokk güzel yaaa

fatma dedi ki...

kırkbirkere maşallah çok tatlı ALLAHIM bu fotoğraflardaki gibi mutlu ve huzurlu yapsın

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı buyutsun canım.ınsallah ılerde uzun yıllar sonra senın bebısınıde severız burdan.kendıne ıyı bak.öptum.

SiL BaştaN dedi ki...

Ya evet işte budur, hadi mutluluğun resmi diye sorun sorun bekliyorum. Pembe elbiseli kuzucuk mutluluk. Bende büyürken şahit olacağım allahın izni ile ve evet birgün gelip büyük hala bilgisayarda oynayabilirmiyim diyecek bana. Ve resim yapacağız bol bol çöp adamlar çizeceğiz onunla...

Cicim ya al ve gel hadi...

Öptüm yanaklarından...

Adsız dedi ki...

kelebek;evet büyüyorlar günden güne...Sen gel de biran önce hasret giderelim...Şimdiden çok özledim kelebeğim...

svl;senin için koydum resimleri :)Darısı başına canım çok şeker çok...Eminim görsen kesin niyetlenirsin anne olmaya :)Çok minik çok...Senin bebişin de ne güzel olur ahh ahh annesi böyle güzel kızı nasıl olur:)

fatma;amin çok teşekkürler güzel dualarınız için...

Dolunay;amin canım amin...İnşallah inşallah allah hayırlısını nasip etsin ama önce sıra sende:D Teyze olmak istiyoruzz duyrulur :)Kocaman öpüyorum...

silbaştan;ayyy gözümde canlandı bi an o günleri hayırlısıyla görürüz inşallah...Şu an o kadar küçük ki nasıl büyür bilmiyorum...Ablacım beraber büyüteceğiz kuzumuzu kocaman öpüyorum seni...Görüşmek üzere...Bebeği görmeye gelin :)

svl dedi ki...

o senın güzelliğin canıkom :)

sinem (adacim) dedi ki...

Küçük Elif hoş gelmiş:))Pembeler pek yakışmış maşallah. Nazar değmesin.

Adsız dedi ki...

svl; sen güzelsin ya güzel görüyorsun :)

teşekkürler sinem ablacım :)Darısı senin yakışıklının başına..O da sağlıkla gelir dünyamıza inşallah...Adaya kocaman öpücükler...

Adsız dedi ki...

ödülün var arkadaşım.

.. dedi ki...

ayyy çok tatttlı buuu yeerimmmmm

Adsız dedi ki...

hem de nasıl tatlı :)

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

oyy Allah anneli babalı büyütsünnn.. hayırlı bir ömür diliyorum..cok seker :))

Adsız dedi ki...

kupa kızı;çok teşekkürler canım...Amin amin tüm bebekler analı babalı büyüsün...Sevgilerle...

defneyleyasamak dedi ki...

cok minik cok güzel cok büyülü bişey çoook

Adsız dedi ki...

Teşekkürler tuğba abla bu güzel yorumun için...Gerçekten çok minik çok güzel ve çok büyülü bişey...Tarifi yok ona baktığımda hissettiğim huzurun...Halayken böyleyse anneyken nasıl oluyordur tahmin bile edemiyorum...
Defdefe kocaman öpücükler...
Sevgilerle...