30 Mayıs 2009 Cumartesi

Şok Haber!

Kardeşi aradı abla buluşalım diye...Ben de gittim 20lerinde bir genç kızı ararken köşede yalnız oturan bir gence gözüm takıldı...Dedim aşkıma ne kadar benziyo...Ama olamaz diyorum onun koşu sınavı var diyorum içimden...
Hani demiştim ya sana keşke aşkım burda olsa yanımda olsa köşeden çıksa diye...

O genç benim aşkım mı? AŞKIM
Donup kalan şok olan
gözüne inanamayıp mutluluktan ağlayan
Aşkına deli gibi aşık olan
Ve onun gibi harika bir sevgiliye sahip olduğu için dünyanın en şanslı ve en mutlu insanı olan ben miyim? BENİM


Mutluluktan uçuyor muyuz?UÇUYORUZZZ...

4 yorum:

keLemek dedi ki...

ne süper şu senin 'aşkın'

geldi şen etti seni

dolayısıyla beni (:

Adsız dedi ki...

evet süper benim aşkım :)allah nazarlardan saklasın...

çok mutlu etti çok(: allah da onu mutlu etsin...Herşeyi gönlüne göre versin onun...

SiL BaştaN dedi ki...

Ya evet, sen mutluluktan uçtun. Bizde senin adına çok sevindik. Akşam da kutladık dimi deniz kenarında. Allah bzomasın bu aşkınızı. Aminnnnnnnnn.......

Adsız dedi ki...

evet ablacım herşey harikaydı...Çok teşekkürler yanımızda olduğun için benim canım ablam olduğun için...

AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN...