3 Haziran 2009 Çarşamba

Nereye gidiyoruz?!

Sabah programlarını çalıştığım için izleyemiyorum.Açıkçası izlemeye fırsatım olsa da yüreğim dayanmıyor gördüklerime duyduklarıma...
Ne oluyor bize?Nereye gidiyoruz?İnsanlar insanlıklarını nasıl böylesine kaybeder hale geldiler?
Bir korku filmi gibi herşey...Haberlere bakamıyorum.Gazete okuyamıyorum.Hep benzer manzara hep dehşet dolu haberler...
Gencecik yaşta hayalleri umutları ve hayata olan bağı başıyla birlikte kesilmiş olan bir kız,küçücük yüreği oynayacak oyunları olan ama annesi ve annesinin sevgilisi tarafından planlanıp öldürülen bir çocuk ve kendisi yaşadı diye aynı acıyı komşusuna yaşatmak isteyen minicik bir meleği öldürüp yakabilen bir komşu...

Kime güveneceğiz biz?
Çocuklarımız kimle oyun oynayacak?
Kimin elini öpecek bayramlarda?

Bir çocuğun annesi kendi evladına kıyabiliyorken başkaları neler yapmaz diyorum...
ANLAYAMIYORUM!
Aklım almıyor bu yaşananları...İnsanlığa sığdıramıyorum yapılanları...Kim bunlar daha doğrusu insan bile olmadıkları için neler? Bir hayvan bile yavrusunu sakınırken korurken bir insan nasıl kıyabiliyor,kıydırabiliyor?Evlat acısını yaşamanın nasıl zor olduğunu bildiği halde nasıl bir zihniyet aynı acıyı komşusuna da yaşatmak için bir çocuğu öldürebiliyor?İnsanlar ne kadar bencilleşti nasıl zalimleşti...

Önceden de ölümler cinayetler oldurdu.İçim burkulurdu üzülürdüm.Ama artık boyut değiştirdi herşey.Cinayetler korku filmi sahneleri gibi kesip biçmeli,yakıp yok etmeli hale geldi.İnsanlar para derdine düşüp kendi ailesini yok eder hale geldi...Her gün böyle ölümleri böyle cinayetleri görmek beni kahrediyor.Yüreğim dayanmıyor...

Korkuyorum artık insanlardan...
Nereye gidiyoruz?!
Bilmiyorum...

2 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Karanlıklarla dolu bir yol diyesim geliyor, ama değil değil diye avutuyorum kendimi. Bu kadar keşmekeşe çevrilen bir toplum yaşayanı olarak hala umutluyum ben iyi insanların kötü insanlardan çok olduğuna. Ben mesela sevgi ile kucaklıyorum seni ve tüm iyi insanları. Haydi hep beraber sevgi çemberi oluşturalım el ele....

Adsız dedi ki...

umarım abla umarım iyi insanlar daha fazladır...Ben iyi insanların çok olduğu konusundaki inancımı artık kaybetmeye başladım...