30 Mayıs 2009 Cumartesi

Blog müjde:)



Canım aşkım duydu sesimi ve aradı :)

Korkmuştum sesini duymayınca içimdeki hasret sancısı dayanılmaz bi hal alıyor.Şükürler olsun aradı sesiyle hafifletti sancımı.

Onu öyle çok seviyorum ki...Her anım onu düşünerek geçiyor...Her şeyi onun gözünden görüp onun acısından yorumluyorum.O kadar bütünleştik ki onunla...O kadar bir ki yüreklerimiz...Artık tesadüfleri aştık...Az önce ara aşkım lütfen blogunu gönderdim peşinden aradı...

Kalp kalbe karşı (:


SEVİYORUM ÇOK SEVİYORUM...

4 yorum:

keLemek dedi ki...

sevinç kutlamaları yapıldı izmitte de! =)

Adsız dedi ki...

(:
İyi ki varsın kelebeğim...Yanımda olup destek olduğun için benimle birlikte endişelenip benimle birlikte sevindiğin için çok teşekkürler canım...

SiL BaştaN dedi ki...

Bende konfetiler atacağım akşam, kutlamak için başınıza. Niye mi kıskandım kelebeki taaa İzmit'te kutlama yapılırsa,değil mi ama...

Adsız dedi ki...

O aramasına kutlama yaptı bi de gelmesine ne yapıcak bakalım (:
yufi aşkım burda:)