29 Mayıs 2009 Cuma

Keşke...

Birazdan işten çıkacağım...
Biliyorum beni bekliyor olmayacaksın...
Gittiğin günden beri yaptığım gibi yalnız gideceğim evime...
Önceden akşam olsun eve giden yol hiç bitmesin isterken şimdi o yolu nasıl hızla yürüdüğümü tahmin edemezsin...Her yerde,kaldırımlarda,köşe başlarında senden bir iz var...
Keşke köşeyi döndüğümde karşıma çıksan...
Keşke beni sıkı sıkı sarıp saçlarımı okşasan...
Nasıl özledim kokunu içime çekmeyi seni sıkı sıkı sarıp sıcaklığını hissetmeyi...


Keşke daha fazla sarılsaydım sana...

İçime çekseydim her nefeste kokunu...Keşke bir an bile bırakmasaydım elini...
Şimdi yanında olduğum anlar aklıma geldikçe "keşke"diyorum...O anları o kadar özlüyorum ki...
Keşke daha çok öpseydim yanaklarını...
Başımı omzuna koyup daha fazla dinlendirseydim ruhumu...

Geleceksin ya bu keşkeleri yok edeceğim...
Sana sıkıca sarılıp her anı dolu dolu geçireceğim...
Sevgimi daha çok hissettireceğim sana...
Başımı omzuna koyup yanında olduğum her an için şükredeceğim...

Şimdi çıkıyorum hadi gel aşkım...
Hadi köşede bekle beni...Göreyim doya doya gözlerini...Tutabileyim sıkıca ellerini...


ÖZLEDİM HEM DE ÇOK ÖZLEDİM SENİ...

6 yorum:

Bugra dedi ki...

Özlemler güzeldir.. Değerini daha iyi algılar insan özlediği zaman kar$ısındaki insanı.

Özlemler bitmek içindir..
Biraz sabır gerektirir sadece. :)

Adsız dedi ki...

Evet özledikçe daha iyi anlıyorum onun kıymetini...
dilerim çabuk biter bu özlem ve kavuşurum aşkıma...
Sabır ve dayanma gücü versin allahım bana...

SiL BaştaN dedi ki...

Yaaa bak duymuş aşkın senin yüreğinden gelen sesini, çıktı ya işte cafe de karşına... :)

Adsız dedi ki...

evet ablacım...
duydu sesimi :)
Süprizlerin en güzelini yaptı bana (:

ramazan dedi ki...

gözünde yaş olan çocuk fotoğrafına dayanamıyorum.keşke gülen çocuk fotoğrafı koysaydınız.

Adsız dedi ki...

bu yazımı yazarken gözlerim dolu doluydu özlemle ilgili olduğu için bu fotoğrafı koymuştum...