29 Mayıs 2009 Cuma

Geçiyor günler...

O şimdi 60 günlük asker...Geçmez dediğim günler geçiyor Şafak 200'lü rakamlara yaklaşıyor...305 olduk bugün sonra 304 -303- 302 -301- 300 ve 299 :)
2 ayı gitti bile hayatım kaldı 10 aycık...Dilerim herşey gönlünce göre olur ve kalan 10 ay rahat huzurlu bir askerlik geçirirsin...



33 gün sonra yanımda olacaksın ve biz ankara çıkan kura sonucumuzu kutluyor olacağız inşallah...15 gün tam 15 gün yanımda olacaksın...Gezeceğiz eğleneceğiz tavla oynayıp nargile içeceğiz...Herşey güzel olacak...

Dualarım seninle hayatım...Bugüne kadar herşeyi gönlümüze göre veren dilerim ustabirliği kuranın sonucunu da gönlümüze göre verir...

Hey şafak ne sandın ki sen aşkımla aramıza girebileceğini mi sandın... Bak yiyoruz bitiriyoruz seni...Bu şeker yumurta misali hıh sana :p

DİLERİM BUGÜN HERKES İÇİN ÇOK GÜZEL GEÇER :)

2 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

AMİNNNN.... VE HERKES İÇİN GÜZEL GEÇMESİ TEMENNİMİZ. ASLINDA BİDE ŞURAYA ŞÖYLE KOCAMAN BİR YAŞ PASTA KOYSAYDINDA ŞAFAK NİYETİNE ONU YESEYDİK. ARTIK BİR DAHA Kİ PASTAYA - PARDON YAZIYA - cimcime seviyorum seni...

Adsız dedi ki...

(:
hele 200'lü rakamlara gelelim o zaman yeriz pastamızı söz veriyorum :)

ben de seni seviyorum ablamm(: