15 Temmuz 2009 Çarşamba

Parçalı bulutluyum bugün...


Ve işte 15 gün bitti...Sevgili uzaklara gitti...
Ben ağladım bulutlar ağladı
Bu sefer ayrılırken içim çok acıdı
Yüreğim yandı gözyaşlarım yağmura karışıp aktı
Ağlamayacağım desem de gözlerim dayanamadı
Sarılıp veda ederken ellerim boynundan ayrılamadı
Çok zordu bu sefer hoşçakal demek
sanki ilk gidişiymiş gibi daha yeni asker oluyormuş gibi
Bu gidiş yüreğimi sızlattı
Güçlü olamadım omzuna akıttım yaşlarımı

Biliyorum bu da geçecek
Biliyorum bu ayrılığında sonu gelecek
Yine yavuşacak ellerimiz
Ve gerçekleşecek tüm hayallerimiz...
Bugün parçalı bulutluyum elimde değil
Güneş açmıyor yüreğim
Bak gökyüzü ağlıyor ama sen ağlama
Ben ağlarım kıyamam gözyaşlarına
Sevgimiz aşkımız yenilmez bu ayrılıklara
Rabbim başka ayrılıklar göstermesin
Seni korusun hayırlısıyla dönmeni nasip etsin...

Seviyorum seni sevgili
Tüm yüreğimle tüm benliğimle seviyorum
Duysun herkes duysun tüm dünya
Deli gibi aşığım sana...



Bekliyorum bekleyeceğim...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ne cabuk gectı zaman dımı...ferah tutmaya calıs yuregını...uzulme canım....canınız sagolsun...

Adsız dedi ki...

şimdi iyiyim edirneye varmış iyiymiş biraz rahatladı içim...evet çok çabuk geçti zaman dilerim bundan sonra da kalan zaman çabuk geçer ve kavuşuruz biran önce...

keLemek dedi ki...

özlemek güzel
özlenen sevgili olunca
kavuşmak güzel
beklenen aşk dolu olunca.

sayılı gün biticek bir çırpıda..
biliyorsun biliyorum (:

Adsız dedi ki...

inşallah canım benim inşallah geçicek bir çırpıda...

nehircce dedi ki...

Zaman nasılda geçmiş 15 gün bitmiş bende şaşırdım doğrusu..Allah kavuştursun canım sabırlı ol,bu ayrılıklar sevgiyi daha çok besliyor merak etme.Üzülme sen öpüyorumm sevgiler

Adsız dedi ki...

Böyle sevgileri bilmek, duymak, okumak ne güzelll... Hep böyle kalın yaaa....

Adsız dedi ki...

nehircce; çok hızlı geçti değil mi :( çok sağolun amin biran önce kavuştursun...
ben de öpüyorumm sevgilerr :)
elvan; böyle sevgileri bulmak zor oluyor bu devirde artık seni seviyorum cümlesini içi dolu dolu kullanan çok az insan var...Hep böyle sevgilerle kalmak hep içi dolu seni seviyorumlar duymak dileğiyle...
Dilerim hep böyle kalırız allah nazarlardan saklasın bizi ve tüm sevenleri...
sevgiler...

SiL BaştaN dedi ki...

Uzaklarda belki sevgili ama biliyorsun ki kavuşulacak en kısa zaman da Allah'ın izni ile.

Varsın hava bulutlu olsun, varsın hava güneş açmasın, varsın hava yağsın. Senin yüreğinden ne sevincin, ne aşkın, ne de sıcacık gülüşün hiç eksilmesin.

Bak iyi ki silinmiş yorumum bir öncekinden daha da güzel oldu. (Çok sevdim yorumumu, tam da gönlümün sözü oldu.)

Sevgimle öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

yüreğine sağlık ablacım senin her yorumun güzel ve özel...
canımsın...canımızsın...Hep yanımızda olman dileğiyle...
ben de öpüyorum kocaman

Adsız dedi ki...

benım yorumum sılınmemıs canım :)

Adsız dedi ki...

ilk yazmanın faydaları :) seninkini önceden kabul etmiştim canım sonradan yazanlarınkini sildim yanlışlıkla olsun ama bi yorumum daha oldu :)
sevgiler öpücükler

tuğçeadaş dedi ki...

canım 12 sene önceye döndüm birden.
Ben de yollamıştım sevdiğimi askere.
18 ay postacının yolunu gözlemiş, ankesörlü telefonlarda sıra beklemiştik. O günlere döndüm. Çok zor! Ama zaman akıp gidiyor. Sabırlar diliyorum...

Adsız dedi ki...

evet zor tuğçe abla dediğin gibi...
Ama şükürler olsun cep telefonu var ona daha rahat ulaşabiliyorum...
teşekkürler en çok ihtiyacım olan şey sabır...
Dilerim çabuk geçer zaman...