24 Temmuz 2009 Cuma

Mimlendim :)


İşe geldim dedim hemen bloguma bakayım kim neler yazmış neler yapmış :) Aaa ne göreyim ablam mimlemiş beni...Dedim şu mimlenme serüvenine merhaba deme zamanı hadi sen de yaz bakalım (: Acemilik var tabi ama atacağım zamanla :)

En çok yaşadığım yer dışında sevdiğin şehir kısmında zorlandım ve anladım ki ben ereğliye aşığım ve yerini hiçbir yer alamaz :)



1- Hayatımızda ki önemli 3 erkek ?

Babam
Sevgili
Emirhanım(biricik yeğenim)



2- Bıkmadan usanmadan 3 gün 3 gece uğraşabileceğiniz hobi ?

Film izlemek (ablamdan kopya çekmiş gibi oldu ama olsun :))

3- Yaşadığınız yer dışında sevdiğiniz 3 şehir ?

Ankara(ikinci memleket sayılır 4 senem geçti)

İstanbul(onu uzaktan sevmek aşkların en güzeli )

Amasra(Harika bir yer en kısa zamanda gidilmesi gereken )


4-En önemli fobiniz ?

Kendi kendime yazdığım felaket senaryoları...

5- Giyim konusun da en çok tercih ettiğiniz renk ?

Siyah vazgeçilmezimdir (:



Şimdi merak ediyorsunuz değil mi kimleri mimledim diye :) Bir düşünelim bakalım kimler olabilir?Hım sanki seval yakın bir cevap gibi geldi :)) Bir de dolunay olsa fena olmaz mı ne (:

Hepinize kocaman sevgiler bol gülücüklü günler...

4 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Amasra'yı dünya gözü ile göreceğiz merak etme cicişim. Tavşan adasını karşımıza alacağız ve bol köpüklüsünden kahvelerimiz yudumlayacağız.

Tabi yanımızda da sevdiklerimizle beraber. ;)

Öpüldün en kocamanından...

Adsız dedi ki...

inşallah ablacım inşallah özellikle sevdiklerimizle beraber kısmına kocaman bir aminnn diyesim geldi :)
ben de öptüm ;)

Adsız dedi ki...

mımlenmıssın benı canım... adımı gorunce sasırdım bırden .Allahtan guzel bır mım.Hemen cevaplarım :)Amasrayı canlı gormedım ama guzel bır sehır resımlerden ve verdıgın butun cevaplar bana cok uyuyor :)

Adsız dedi ki...

evet mimledim canım süpriz olsun şaşır istedim :)) kötü mü yapmışım (:
Ben de küçükken görmüştüm amasrayı inşallah yine gidip göreceğim sil baştan eşliğinde :))