23 Temmuz 2009 Perşembe

41 kere maşallah :)

Bu 41.yazım sizlerle paylaştığım...Öncelikle aranızda olduğum için çok ama çok mutluyum...İyi ki açmışım blogumu (yapımında emeği geçen kelebeğime kocaman öpücük o olmasa blog dünyasına merhaba diyemezdim ) Her gün ilk yaptığım iş sayfama girip sizlerden gelen yorumlarla kocaman mutlu olmak oluyor...Yazdıklarınızı okuyorum bazen sizlerle üzülüp bazen sizlerle gülüyorum... Unutuyorum hasretin acısını hafifliyor aşkımın yokluğunun sancısı...Hepinize çok ama çok teşekkürler...Benimle sevinip benimle üzüldüğünüz ve hep yanımda olduğunuz için...Varlığınızı bilmek çok güzel...İyi ki varsınız varolacaksınız...Birlikte nice bloglaraTü tü tü maşallahh :) Günün şiiriyle son veriyorum 41. bloguma (: Hepinize kocaman sevgiler...
Çılgınlık eşlik etmezse bulamaz aşk yolunu
Düşünmemelisin aşık olunca sonunu
Aşk istesen de saklanamaz çıkar ortaya bozar oyununu
Eğer anladıysan o insanın doğru insan olduğunu
Gözlerine baktığında huzuru bulduğunu
Yanındayken sol tarafının uyuştuğunu
İşte o zaman saklama dile getir içindeki çoşkunu
ÇÜNKÜ KİMSE BİLMİYOR ÖMRÜN NE ZAMAN SON BULDUĞUNU...
R.A.A

3 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Evet küçük cimcime 41 kere maşallah, sürekli olacaktır bu blog sayfası acısı ile tatlısı ile. Sevinçler hüzünler paylaşıldıkça artar ve azalır.

Bak bu şair ruhunu çok seviyorum, ve şiirlerde kendimi buluyorum. Kullanacağım lazım olduğunda şairimin adınıda altına yazarak !!!
( R.A.A.)

keLemek dedi ki...

ayyy ne demek çiçeğim
ne demek..
bıdır bıdır hergün blogumda blogum diyordum ya
ama nasılmıs.insan baslayınca merak etmeden duramıyor =)
iyi ki gelmişsin hosgelmişsin :)
öperim

Adsız dedi ki...

canlarım canlarım :)
teşekkürler ikinize de kocamanından (:
sizler olmasanız zor geçerdi bugünler...İyi ki varsınız çok ama çok seviyorum sizleri...

ablacım tabi kullan senin benim şiirlerimi beğenip kullanman benim için bir şereftir :)

evet kelebeğim kaptırınca insan kopamıyor alışkanlık yapıyor bu blog olayı (: