12 Haziran 2009 Cuma

Hani benim karnem :(



Ne çabuk büyüdük...Ne çabuk geçti yıllar...

Bugün çocuklar ellerinde karneleri,yanlarında anneleri,yüzlerinde gülücükleri(zayıf alanlar hariç :) ) geziyorlar...Düşündüm de dün gibi karne aldığım günler...Şimdiyse kocaman olduk büyüdük ve karnelere artık teyze abla hala sıfatlarıyla bakmaya başladık...Ama ben küçüğüm hala 5lerle dolu bir karne ve bir sürü karne hediyesi istiyorum...
Hani benim karnem :( Hani küçüklüğüm çocukluğum...İp atladığım seksek oynadığım günleri özledim ben...Bisiklete,binmeyi düşüp dizimi kanattığım günleri özledim...
Defter sayfalarını,yeni alınmış ders kitapları kokusunu,rengarenk silgilerimi,süslü kalemlerimi özledim....
Şimdi tekrar başa dön deseler gücüm yok o günleri tekrar geçip bugünlere gelmeye ama bazı şeyler var ki o günlerde özlüyorum büyüdükçe...

2 yorum:

SiL BaştaN dedi ki...

Bende bende ama duysalar okul arkadaşlarım bunu yazdığımı bana sanırım yuhhh derler. Okuldayken nefret et, şimdide ara dur o yılları diye. Neyse benim yeğenlerde karnelerle geldiler yanıma, aslanım takdir aldı bende çok mutlu oldum... Bir gün seninde olacak ya o azama daha da mutlu olcez dimiiiiii....öpck.

Adsız dedi ki...

inşallah ablacım inş...benim yakışıklım da taktirler alır(: