9 Ocak 2010 Cumartesi

Kelebeğim'e cevap :)

Kelebeğim hediyelerimi almış çok mutlu olmuş:) Ve bana teşekkür etmiş şu yazısında...Ona söylemek istediklerimi burdan yazmak istedim...Yorum olarak biraz uzun oldu da :)



Kardeşim kuzucummm benim;
Şimdi bana sorsalar üniversite okudun da ne oldu diye cevabım hazır kardeşlerimi diğer yarılarımı buldum ben...Ankara bana seni hediye etti canımı kuzucuğumu incilmesine kıyamadığım gözümden sakındığım kelebeğimi...
O hediyeler ne ki senin varlığının yanında...Yüzünü güldürebildiysem o dünya harikası gamzelerinle göz kırptıysan güne ne mutlu bana...
İçimdesin öyle işlemişsin ki yüreğime bendesin öyle bir parça ki bu sökülüp atılamaz yerine başka bir parça konulamaz...
Öz kardeşim olsan bu kadar olurdu sanırım...O yüzden bu güvenmenin zor olduğu dünyada,dostluk kavramının yitip gittiği günlerde sana sonsuz güvenip dostum kardeşim diyebiliyorum...Biliyorum nerede olsam benlesin...Biliyorum gözümden bir yaş süzülse senin yanaklarından akar ben güldüğümde senin gamzelerin de güler...
Tarifi yapmaya çalışsam da olmuyor ama bilirim bi bakış bi kuzucummmm demek yeter bize anlarız birbirimizi çünkü biriz...
SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM...
VE DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM GELMENİ...
Eller havaya da yaparız nargile tavla kahve ve falı karması da :)
SEN YETER Kİ GEL ÇOK ÖZLEDİK ÇOK...

4 yorum:

keLemek dedi ki...

bileti aldım alıcam kuzucum
şu işleri bir anlatayım..
ve hayat sana ne kadar teşekkür etsem az
canım çiçeğimi böyle dostluğu bana verdiğin için
(:
saolasın hayat..

Adsız dedi ki...

sağol hayat :)
kuzucummm geliyor :)yufiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

dostlugunuz hıc bozulmasın canım.ımrendım valla :)

Adsız dedi ki...

amin canım...