18 Aralık 2009 Cuma

Meleğim 'e Sevgilerle...

















Hani vardır ya ben gibi dediğin
Hani vardır ya kardeş bildiğin
Onunla üzülüp onunla sevindiğin
Dostun olduğu için kendini şanslı hissettiğin

Hani vardır ya
Nereye gidersen git yanında götürdüğün
Beraber ağlayıp beraber güldüğün
Gerçekten güvendiğin  dostun gördüğün
En değerli parçalarındandır ömrünün

Hani vardır ya
Ağlarken güldüren
Hani vardır ya
Mutluluk nedir bildiren
Bir gülüşüyle hayatını renklendiren
Etle tırnak olmuşsun ayrılamazsın birbirinden

Hani vardır ya
Şükür edersin varlığına
Hani vardır ya
Yaklaştırır seni huzura
Unutursun derdini başını omzuna koyunca
Onu istersin yanında ömrün boyunca

Hani vardır ya
allahın mucizesi
hani vardır ya
hayatın sana hediyesi
Telefonun ucunda seni hayata bağlayan sesi
Uzak da olsa dosttur önemli değil bedenlerin arasındaki mesafesi

İşte sensin o dizelere sığmayan
İşte sensin o derinlerde özellerde saklanan
Kelimelerle tarifi mümkün olmayan
Hayatıma anlam katan
Beni ben yapanlardan olan

Doğum günün kutlu olsun
Hayatın sağlık mutluluk huzurla dolsun
Bu deli kız kardeşin dostun olarak hep yanında dursun
Allahım bizi nazarlardan korusunJ

İyi ki doğdun iyi ki buldum seni
Dünyalara değişmem senin gülümsemeni
Nerede olursan nereye gidersen git unutma senleyim
Canım dostum kardeşimsin sen benim güzeller güzeli meleğim
Hep yanında olmak hep dostun kardeşin kalmak tek dileğim…


R.A.A 'dan Meleği Tuğçesine...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım uzun zamandır gelemedım okumaya senı ,gorusmeyelı nasılsın , hasret nasıl gıdıyor,kocaman sevgılerımle:)

Adsız dedi ki...

İiyim canım allaha şükür sen nasılsın?Hastaydın bi ara iyileşmişdir umarım...Hasret aynen devam ama az kaldı...Çok teşekkürler düşündüğün için kocaman sevgiler...

svl dedi ki...

Rabişcim yaa çok özledim senle yazısmayı...
ben yokum sen yoksun herkez nerde yahuu?

Adsız dedi ki...

sevalcim canım benim ben buralardayım asıl sen yoksun...Hadi ben arada uğruyorum sen tamamen kayboldun...Herşey yolundadır inşallah ben de özledim valla :(
Kocaman öpüyorum seni canım
sevgilerle...