24 Kasım 2009 Salı

Hava durumu :)


Mutluluktan havalarda uçmakta olan bir ben...Havalar çok güzel bugünlerde...Hafiften üşütmüş bir bahar gibi azıcık soğuk ama güneşli (: Gün batımını izlemek, denizi seyretmek,beraber yenilen yemek...Hepsinin tadı bir başka...Her doğan gün hem onunla olma sevinci hem de ayrılığa yaklaşmanın hüznü demek...Keşke hiç ayrılmasam yanından...Keşke hep yanında olsam..Güneşin batışı ayrılığı simgelemese,evime değil evimize gidebilsek...Artık çok zor geliyor veda etmek...Bir an bile olsa ayrı geçirmek...Alışverişe gidiyoruz eve neler lazım diyoruz el ele dolaşıyoruz reyonlarda :) Hayali evli bir çift oluyoruz...Çocukları annemlere bırakıyoruz eve yetişmek için telaşlanıyoruz(: Sonra bitiyor bu hayaller gerçeğe dönüyoruz...O beni evime bırakıyor ikimiz ayrı evlere gidiyoruz...
Biliyorum allahın izniyle gerçekleşecek o hayaller...Bir gün eşin olarak tutacağım ellerini,alışverişe gideceğiz evimizin eksiklerini almaya,çocuklarımız olacak onları büyüklere bırakıp kaçamaklar yapacağız dışarda bir yemek :)
Seni seviyorum gökyüzüm...İçinde sen olan gelecek hayallerimi seviyorum...Onlar beni güçlü kılıyor onlarla ayakta duruyorum...Allahım hiç ayırmasın bizi...Gerçekleştirsin hayallerimiizi...Bir ömür aynı yastığa baş koyalım...Beraber yaşayıp beraber yaşlanalım...
Ben yine duygusal moda bağlandım...Burada bırakayım :)


Bugün öğretmen günü burdan tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım kucak dolusu sevgi saygı ve çiçek yollarım :)

5 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Bu ne sevgi böyle...
Bir an önce kavuşun birbirinize inşallah :))))

keLemek dedi ki...

MA$ALLAH.
omur boyu.oommuurr boyu..
cok opuyorum sizi cok.

Adsız dedi ki...

tibetin annesi;inşallah inşallah :))

kelebek;ömür boyu hep birlikte kuzucum...Öperim kocaman...

Adsız dedi ki...

amın dıyorum senın ıcın canım.

Adsız dedi ki...

aminnnnn dolunaycım amin