3 Eylül 2009 Perşembe

Para para para...

En sonunda kendimi daha fazla yormamaya
Çeyiz düzme işlemini nişan olayları sonrasına bırakmaya
Bu arada oldukça fazla paraya ihtiyacım olduğuna
Acilen tasarruf moduna geçmem gerektiğine
Para biriktirmeye başlamaya
Gerekenleri beğendiklerimi not alıp sonra toptan almaya
Karar vermiş bulunmaktayım...
Çünkü daha askerden dönmesi beklenen bir sevgili var
Epey de zaman var tabi...
Ve uzun araştırmalar sonucunda yüklü miktar para ihtiyacı çıktı ortaya
O zaman ne yapmalı?
Aaa bu renk gömleğim yok alayım...Yok!
Bu ayakkabı harika benim olmalı...Yok!
Çok ucuz 3 tane 5 tane alayım...Yok!
Az az bile olsa para biriktireceğim...
Çünkü o hazırlanma süreçleri geldiğinde aileme çok yük olmak istemiyorum...Keşke bu bilince öğrencilik yıllarımda sahip olsaydım...Şimdiye yüklüce birikmiş param olurdu...Keşkeler boş bugüne bakmak lazım...
Çok çalışmam lazım çok :)



Kocaman sevgiler...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim merak etme sen, herşey hallolur. Sen kendini strese sokma sakın. O dönemler biraz stresli oluyor ama nişanlın askerden dönünde hepsini halledersiniz, eminim..:) sevgiler..

svl dedi ki...

Canım günaydın.Akıllıca bir karar tabi para biliktirisen gercekten harıka olur...

Adsız dedi ki...

elvan;teşekkürler canım...Ben de strese girmemek adına erteledim şimdilik en iyisi bu :)Sevgiler

Svl;günaydın canım...İnşallah biriktirebilirim ...Para olunca istediğimi alabilirim o olmadan olmuyor...Öptüm çokça...

Hicran dedi ki...

evet canım cok fazla paraya ihtiyacın olacak biriktirmen en iisi olur günler nasıl geçmiş anlamazsın bile...ne kadar biriktirebilrisen o kadar sevdiğin seyi alabilrsin..şimdiden kolay gelsin öptüm

keLemek dedi ki...

kredi cekeriz cicegim
arsalari satariz
banka soyariz olmadi
olcuak hepsi yavas yavas
sen sakin ol yeter ki...
beraberce
en guzelinden en dilediginden
seviyorum nasi nasi

Adsız dedi ki...

Pamuk Oğlanın Annesi ; ben de öyle düşünüyorum ne biriktirebilirsem kar :)İstediklerimi alabilmek için alışverişlere kocaman bir mola vereceğim artık napalım herşey aşkım ve yuvam için...Çok teşekkürler dilerim kolay gelir :)Sevgilerle...


Kelebeğim;kuzum sus arsa falan kimse bilmesin hele boğazın kenarındaki yalıdan sakın bahsetme :)Mecbur kalırsam zümrütleri bozduracağım baktık hepsi yetmedi soyarız bir banka ne olcak :)
Seviyorum seni sabah sabah yine güldürdün yüzümü biriciksin biricik...

SiL BaştaN dedi ki...

Cicim, yalının kenarıdaki o devasa yatı unutmuşsun ama. Kimseler duymadı zaten merak etme...

Bi ara yatı ben alayımda, balık tutmaya gideyim hazır av mevsimide açılmışken...


Cebeli Tarık boğazını geçtik mi ver elini Amerika, kelebeğin yanına...

Balık tutmak bahane, Amerikaya gitmek fikri şahane....

Saçmalardan seçmeleri izlediniz, bir daha ki programda buluşmak üzere kalın sağlıcakla...

Sevgilerimle öptüm cicişim...

Adsız dedi ki...

Abla allah iyiliğini versin koptum burda:)
Yatla değil benim uçakla gideriz kebelekin yanına (:
Kocaman öpüldün sevgilerle

sinem (adacim) dedi ki...

Bak nasıl da bulmuşsun doğru yolu;))
Hem o gelince beraber beğenir seçersiniz çok şeyi...

Adsız dedi ki...

sinem ablacım evet buldum sonunda:)
O gelince birlikte almak daha keyifli olacak inşallah...Sevgiler...